هیچ کسی مثل من و تو زنده در هوای هم نیست

هیچ کسی مثل من و تو جفت هم نیمه هم نیست

نباید بین من و تو نفسی فاصله باشه

وقتی میتونه جدائی قصه دلتنگی باشه

بیا تا با هم بسازیم خونه عشقو همیشه

وا کنیم پنجره هاشو رو به مهتاب و ستاره

من وتو با هم میتونیم پلی تا خورشید بسازیم

تا به فردائی دوباره شب رو یک نفس بتازیم

چرا بی همدیگه باشیم وقتی تنهائی عذابه

وقتی لحظه های دیدار واسه مون مثل یه خوابه

هیچ کسی مثل من و تو زنده در هوای هم نیست

هیچ کسی مثل من و تو جفت هم نیمه هم نیست

عاشق بودن را نه بر حسب شعار که به حکم پروردگار خواهم

آموخت

آنگونه مشکی را رنگ عشق می دانستم که خداوند را منبع عشق و

تن پوش خانه خداوند را رنگ عشق دیدم

و فراموش نخواهم کرد دعای بزرگی که فرمود:

خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که عشق از زندگی کردن

برتر است و به هر که دوست تر میداری بچشان

که دوست داشتن از عشق بهتر

ما به هر حال می پریم بی چشم و دل، بی پر و بال

ما به مشکی دلخوشیم، دورنگی ها رو بی خیال

همیشه از نگاه تو با تو عبور میکنم

از اینکه عاشق توام حس غرور میکنم

دوباره با سلام تو تازه تازه میشوم

با نفس ساده تو غرق ترانه میشوم

با تو ستاره میشوم

از سایه های ملتهب همیشه میگریختم

با رفتن تو هر نفس بغض دوباره میشوم

ناجی شام شوکران با دل عاشقم بمان

به حرمت حضور تو چون تو یگانه میشوم

خانه به خانه دیدمت

همچو فسانه دیدمت

با تو ستاره میشوم

 با تو ستاره میشوم

بنام او که سرچشمه همه خوبیهاست

سلام

من این وبلاگ رو بنام خدا شروع میکنم و به تو تقدیم میکنم که

قالب زیبای وبلاگ نتیجه زحمات توست

تو که دوستت دارم ای بهترین، ای که معنای دوستی پاک را به من

نشان دادی

نمیدانم چه بگویم از مهربانیهایت یا از دنیای ساده صداقتت

نمیدانم اما میدانم آنقدر خوبی که خوبیها هم از تو شرمنده اند

با امید روزهای خوب برای همه دوستان

آری ، آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من دگر به پایان نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست