از خانه بیرون میزنم اما کجا امشب                                 شاید تو میخوانی مرا در کوچه ها امشب

پشت ستون سایه ها روی درخت شب                               می جویم اما نیستی در هیچ جا امشب

ای ماجرای شعر و شبهای جنون من                             آخر چگونه سر کنم بی ماجرا امشب

میدانم آری ، نیستی ، اما نمیدانم                                 بیهوده میگردم بدنبالت چرا امشب

هر شب تورا بی جستجو میافتم اما                     نگذاشت بیخوابی بدستانم تورا امشب

هر شب صدای پای تو می آمد از هر چیز                    حتی ز برگی هم نمی آید صدا امشب

هان سایه ای دیدم، شبیهت نیست اما حیف                        ای کاش میدیدم به چشمانم خطا امشب

امشب ز پشت ابرها بیرون نیامد ماه

بشکن قرق را ماه من بیرون بیا امشب

گشتم تمام کوچه ها را یک نفر هم نیست                     شاید که بخشیدند دنیا را به ما امشب

طاقت نمیارم تو که میدانی از دیشب                          باید چه رنجی برده باشم بی تو تا امشب

ای ماجرای شعر و شبهای جنون من             آخر چگونه سر کنم بی ماجرا امشب

نظرات 3 + ارسال نظر
بانمک سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی ستاره خانوم
وبلاگت قشنگه ای والله
من با اجازه شما از این مطلب شما کپی گرفتم
به من هم سر بزن خوشحال میشوم
ضمنا من هم لوگوی قشنگی دارم اگر که قابل بدونی لوگوی من ویا لینک منو بذار تو وبلاگت
البته اول وبلاگم را ببین بعد تصمیم بگیر
ممنون

ماه تو سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ق.ظ

بنام نامی نامدار کربلا
سلام ستاره جونم خوب هستی چطوری خوش میگذره عزیزم جستجو لازم نیست من هستم می مونم تا قیامت اگه تو بخوای اگه تو منو قابل بدونی ستاره مهربونم امیدوارم که همیشه قشنگ بنویسی . من عاشق تو عاشق زنگ خندهاتم ای یار من پیش بلاهای تو یک سینه سپر با پای برهنه در پی تو در بدر. دوست دارم گل نازم . می شکنم قرق را امشب ستاره مهربونم تو هم بیا امشب دو تایی جشن بگیریم ای عزیزترینم قربونت برم دوست دارم بیشتر از این مزاحمت نمی شم .ماه تو .

محمد پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ق.ظ http://eghshoolaneh.blogsky.com/

سلام ستاره جان ....


از اینکه لطف کردی و به عقشولانه من اومدی ممنونم.. بازم از این کارا بکن ...

پایدار باشی ::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد