بنام او که سرچشمه همه خوبیهاست

سلام

من این وبلاگ رو بنام خدا شروع میکنم و به تو تقدیم میکنم که

قالب زیبای وبلاگ نتیجه زحمات توست

تو که دوستت دارم ای بهترین، ای که معنای دوستی پاک را به من

نشان دادی

نمیدانم چه بگویم از مهربانیهایت یا از دنیای ساده صداقتت

نمیدانم اما میدانم آنقدر خوبی که خوبیها هم از تو شرمنده اند

با امید روزهای خوب برای همه دوستان

آری ، آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من دگر به پایان نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

نظرات 5 + ارسال نظر
ماه تو دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام ستاره مهربونم خوب هستی خسته نباشی عزیزم مرسی از این همه محبت من لیاقت این همه محبت تو رو ندارم من هر کاری رو انجام دادم وظیفه بوده امیدوارم وبلاگ موفق و خوبی باشه قربونت برم دوست دارم می خوام اینو همه بدونن دوستدار همیشگی شما ماه تو .

صادق سیفی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ب.ظ

سرگردون یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ق.ظ

وبلاگ جالبی دارید.بازم سر می زنم.

sanako شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

میگن نمی شه روستاره ها خوابید.ام اسم زن من ستارست.

sanako شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

میگن نمی شه روستاره ها خوابید.اما اسم زن من ستارست.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد