هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم

یا از تو حتی با خودم یه لحظه صحبت بکنم

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

بگم فقط مال منی به توجسارت بکنم

اینقدر ظریفی که با یه نگاه هرزه میشکنی

اما تو خلوت خودم تنها فقط مال منی

ترسم اینه که رو تنت جای نگاهم بمونه

یا روی بیشه چشات غبار آهم بمونه

تو پاک و ساده مثل خواب حتی با بوسه میشکنی

شکل همه آرزوهام تجسم خواب منی

حتی با اینکه هیچکسی مثل من عاشق تو نیست

پیش تو آینه چشمام حقیره لایق تو نیست

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

بگم فقط مال منی به توجسارت بکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ب.ظ http://397.blogsky.com

سلام
خوب وبلاگی داری اگه وقت کردی به وبلاگ منم سری بزن

ققنوس پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ب.ظ http://bluephonix.blogsky.com

درود!من هم لینک شما را قرار خواهم داد!

ماه تو جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام ستاره جون خوب هستی بهتری خیلی قشنگ نوشتی مرسی از این همه محبت امیدوارم که همیشه خوب بنویسی قربونت برم دوست دارم .ماه تو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد