تو ستاره غریبی تو شکوه باور من

شب عاشقیست یارا بنشین برابر من

تو چه کرده ای که با تو شده عشق تار و پودم

تو چه کرده ای که عمریست پی تو در سجودم

تو چه کرده ای که عمری ز پی ات دویده ام من

بخدا قسم که با تو به خدا رسیده ام من

چه شکسته ایستادی چه شکسته تر پریدی

به طواف عاشقان حرم خدا رسیدی

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته عاشق دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:25 ب.ظ http://ashkedel.blogsky.com

سلام
روز آشنایی را به خاطر داشته باش و آن را در هاله ای سرخ بپوشان چون...
خوشحالم که باهات آشنا شدم
بازم می یام

بانمک دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
فکر میکنم من اول شدم
وبت خیلی قشنگه بهت تبریک میگم
به من هم سر بزن
مهدی

ماه تو سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام ستاره جون خوب هستی بهتری مرسی خیلی قشنگ بود . با من بگو از عشق ای آخرین معشوقم که برای رسوایی دنبال بهونه ام . من با تو معنی زندگیو فهمیدم . ای یار دوست دارم می خوام که همیشه با من بمونی من عاشقتم . من چیزی از دار دنیا ندارم ولی یه چیزی رو خدا به من هدیه داده اونم تویی همین واسم کافیه و دیگه از خدا چیزی رو نمی خوام چون تو رو دارم . بیشتر از این مزاحمت نمی شم . ببخشید ستاره جونم اگه یه خورده ای زیادی نوشتم . قربونت برم دوست دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد