پرنده پرواز نمی خواست

به دستانی که پرش میداد عاشق بود

نظرات 4 + ارسال نظر
ماه تو پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام ستاره جونم خوب هستی به به خیلی قشنگه اگه اجازه بدی می خوام که اون دستها دستهای من باشه باشم امیدوارم که همیشه خوش و خرم باشی . تقدیم به عزیزترینم
آه ای خدا چه حسیست توی رگام می جوشه انگار که خون تو رگام دریای پرخروشه
انگار که تک ستاره تو آسمون تاریک گم شدی من تویی توی چشات چی داری
تو ای رسیده از راه دلم می گی همونی با من غریبه نیستی تو یار و همزبونی
حس می کنم صدا تو صد ساله می شناسم ندای قبلم می گه تنها تویی نیازم
من خاکمو تو ریشه من برکه و تو بیشه منو توهمتباریم با من بمون همیشه
به این تن شکسته نزدیک تر از لباسی من و تو بهتر از من انگار که می شناسی
ای آشنای تازه عشقوبرام آرودی من از غم گرفتی به شادیها سپردی
من خاکمو تو ریشه من برکه و تو بیشه منو توهمتباریم با من بمون همیشه
تو ای رسید از راه دلم می گه همونی با من غریبه نیستی تو یار و همزبونی
حس می کنم صدا تو صد ساله می شناسم ندای قبلم می گی تنها تویی نیازم
من خاکمو تو ریشه من برکه و تو بیشه منو توهمتباریم با من بمون همیشه
با آرزوی روزهای خوبی برای شما و خانواده محترم. پیشاپیش عید سعید فطر رو به تو گل نازم به تو عزیزترینم به تو مهربونم و خانواده محترم نتبریک می گم انشاالله که هزار سال این روز رو ببینی .دوست دارم .ماه تو.

امیرحسین پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:13 ب.ظ http://cariran.blogsky.com

قشنگه..موفق باشی..!!

گناه مقدس سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ق.ظ http://www.sinsainet.blogsky.com

سلام
خیلی جالب کردی بلاگت رو
پیش من بیا

محبوبه پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ب.ظ http://mehraban6413.blogfa.com

ستاره جون سلام
من تازه وبلاگمو راه انداختم
اگه راهمناییم کنی ممنون میشم
وبلاگت خیلی قشنگه ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد