همیشه از نگاه تو با تو عبور میکنم

از اینکه عاشق توام حس غرور میکنم

دوباره با سلام تو تازه تازه میشوم

با نفس ساده تو غرق ترانه میشوم

با تو ستاره میشوم

از سایه های ملتهب همیشه میگریختم

با رفتن تو هر نفس بغض دوباره میشوم

ناجی شام شوکران با دل عاشقم بمان

به حرمت حضور تو چون تو یگانه میشوم

خانه به خانه دیدمت

همچو فسانه دیدمت

با تو ستاره میشوم

 با تو ستاره میشوم

نظرات 3 + ارسال نظر
father یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ http://datterenmin.blogspot.com

فرض کن، قد یه دنیا حرف تو دلته. فرض کن، خسته‌ای. فرض کن، یه کوه روی دلته، یه سنگ توی گلوت.

حالا فرض کن، دوستی، دردآشنایی، دیرآشنایی، میاد می‌شینه کنارت. نگاهت می‌کنه، می‌خنده، می‌فهمه خسته‌ای. ازت می‌پرسه، نگران نگاهت می‌کنه...

فرض کن، هزار بار دهن باز می‌کنی که براش بگی. فرض کن، زیر نگاه شکیبای منتظرش، بارها تصمیم می‌گیری که حرف بزنی و ... نمی‌زنی.

اون دوست، اون آشنا، خداحافظی می‌کنه و می‌ره. و تو رو با لبخند دروغینت به جا می‌ذاره. باور کرده و نکرده...

و تو توی دلت، چه حسرتی، چه دریغی هست، که چرا نگفتی...

و چه تردیدی، که چه گفتنی، چه شنیدنی...

وقتی حرفها رو به دوست هم نگی...نتونی که بگی...

هی... فرض کن... فرض کن که قد یه دنیا حرف تو دلت باشه، خسته باشی، یه کوه روی دلت باشه و... یه سنگ، یه سنگ سخت و سخت و سخت... توی گلوت...

پ.ن: خیلی دمده‌س که بگم آخ جون پاییز؟ آره؟... هست که هست! سلام به برگریز هزاررنگ...

:)

محمود یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:35 ب.ظ http://mohebannet.blogsky.com

سلام... فیلم فقر و فحشا زیر خیمه ی محبان اکران شد تشریف بیارید
التماس دعا

ماه تو دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام ستاره عزیزم تقدیم به عزیزترینم
نازنین ای نازنینم ای تو عشق آخرینم با همه ناز و نگاهت شرمو تو چشات می بینم
توی سرزمین عاشق سهمم از عشق تو بودی وقتی هر جا رو می دیدم همه جا فقط تو بودی
عاشق دیونه منم ای به فدا جون و تنم تو بال پرواز منی شوق هر آواز منی
تو رو خواستم از ته دل اومدی تو سرنوشتم تا قیامت اسم تو من روی قلب خود نوشتم
تویی که آرام جونی ای نگاهت آسمونی توی سوز غربت عشق تکیه گاه من تو هستی
توی سرزمین عاشق سهمم از عشق تو بودی وقتی هر جا رو می دیدم همه جا فقط تو بودی
عاشق دیونه منم ای به فدا جون و تنم تو بال پرواز منی شوق هر آواز منی.
امیدوارم که بتونم یه ماه خوب باشم من با تو عشق را فهمیدم عشق برای من فقط با تو معنا داره دوستدار وبلاگ خوشگلت مبارک دوست دارم عزیزم می خوام بگم عاشقت هستم دوستدار همیشگی شما ماه تو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد