عاشق بودن را نه بر حسب شعار که به حکم پروردگار خواهم

آموخت

آنگونه مشکی را رنگ عشق می دانستم که خداوند را منبع عشق و

تن پوش خانه خداوند را رنگ عشق دیدم

و فراموش نخواهم کرد دعای بزرگی که فرمود:

خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که عشق از زندگی کردن

برتر است و به هر که دوست تر میداری بچشان

که دوست داشتن از عشق بهتر

ما به هر حال می پریم بی چشم و دل، بی پر و بال

ما به مشکی دلخوشیم، دورنگی ها رو بی خیال

نظرات 2 + ارسال نظر
ماه تو چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام ستاره مهربونم خوب هستی تقدیم به تو گل نازم
بذار دستاتو تو دستم تا قیامت با تو هستم تو امید آخرینی به خدا دل به تو بستم
عاشقم عاشقت هستم بی تو از زندگی خسته ام چو خدای آسمونها تو رو اونجور می پرستم
زیر رگبار مصیبت کمکم کن تا نیوفتم بگیر دستامو دوباره
عاشقم عاشقت هستم بی تو از زندگی خسته ام چو خدای آسمونها تو رو اونجور می پرستم
خیلی قشنگ و با احساس می نویسی امیدوارم که منو قابل بدونی دوست دارم عزیز دلم .ماه تو.

گاندی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ق.ظ http://azadtitan.blogsky.com

سلام.
ممنونم که به وبلاگ من سر زدین.
ببخشید چیز قابل داری نداشتیم.
وبلاگ قشنگی دارین همینطور مطالبتون.
خدانگهدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد